Ik ben boos

Hey lieve kijk fans van me youtube kanaal
Ik wil met jullie wat delen zo als jullie kunnen zien kan ik geen video's op mij youtube kanaal zitten om dat ik problemen hebben met mij internet van het huis er is iemand die illegaal van mij internet gebruik maakt waar ik door geen video's kan online kan zitten

Maar via deze weg laat ik jullie weten dat ik er mee bezig ben om deze zaak op te lossen zo dat jullie kunnen genieten van mij nieuwste video's ik wil jullie vragen heb even geduld we zijn er druk mee bezig om het zo snel mogelijk op te lossen en via deze weg hou ik jullie op de hoogte als er wat is

Ik wil jullie sorry voor het ongemak en ik wil jullie graag bedanken voor jullie vertrouwen het komt

Al vast bedankt voor jullie medewerking
Met vriendelijke groet cor de ruiter de youtuber ik hou van jullie 😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙

Reacties

Populaire posts van deze blog

scania s serie